in

Pierś z indyka – zdrowy obiad w 30 minut!

Mięso z indyka zaczyna być doceniane przez wszystkie osoby, które mimo życia w biegu, pragną zdrowo się odżywiać. Nie od dziś wiadomo, że najzdrowsze jest chude, białe mięso, stanowi ono nie tylko bogate źródło łatwo przyswajalnego białka, ale też pozwala się nasycić na długo, mimo stosunkowo niskiej kaloryczności. Pierś z indyka to wartościowe i smaczne mięso, można z niego wyczarować wiele wyśmienitych dań, między innymi bardzo szybkie obiady, dla zabieganych osób.

Sposoby na pierś z indyka – z czym to się je?

Chcesz zjeść zdrowy posiłek, na ciepło, a jednocześnie masz tylko 30 minut do dyspozycji, na pobyt w kuchni? Bez obaw, jeśli masz w lodówce pierś z indyka, błyskawicznie przygotujesz pełnowartościowy obiad, pełen witamin i wartości odżywczych. Jak przygotować pierś z indyka, by była możliwie, jak najsmaczniejsza? Mięso to nie ma zbyt wielu wymagań, można je usmażyć, upiec, udusić lub ugotować na parze. Najkrótszy czas obróbki to bez wątpienia smażenie. Warto jednak pamiętać, żeby smażąc indyka, korzystać ze zdrowych tłuszczy. Szkodliwość popularnych olejów rafinowanych, tak często używanych w kuchni, udowodniono już dawno. Jeśli chodzi o marynatę do indyka, to istnieje tutaj pełna dowolność. Pierś z indyka można obtoczyć zarówno w aromatycznych ziołach, jak i w pełnej smaku mieszance egzotycznych przypraw z curyy na czele. Delikatność mięsa zapewni wcześniejsze, kilkugodzinne wymoczenie w mleku. Z czym łączyć pierś z indyka? Jakie dodatki są nam niezbędne do tego, by przygotować zdrowy obiad nawet w kilkanaście minut?

Wyśmienity obiad z indykiem w roli głównej

Najprostszym sposobem na obiad z indyka, jest usmażenie pierwsi w domowej roboty marynacie i podanie jej z dodatkami, które są szybkie i łatwe w przygotowaniu. Pierś z indyka idealnie pasuje do:

  • ryżu
  • kaszy bulgur
  • frytek z ziemniaków
  • frytek warzywnych

Osoby, które chcą podbić wartość odżywczą swojego obiadu, nie powinny również zapominać o dodatku warzyw, im więcej warzyw w posiłku tym lepiej! Utrzymanie odpowiedniego bilansu kalorycznego jest ważne dla zdrowia i sylwetki, jednak warzywa są czymś, co możemy pałaszować bez wyrzutów sumienia, ze względu na niską kaloryczność i mnóstwo witamin. Pierś z indyka przed usmażeniem warto zamarynować w ulubionych przyprawach. W skład dobrej marynaty chodzi również wysokiej jakości tłuszcz roślinny, polecana jest między innymi oliwa z oliwek. Do mieszanki przypraw warto dodać bazylię, oregano, zioła prowansalskie, lub mieszankę przypraw curry i słodkiej, lub pikantnej papryki.

Więcej inspiracji na wykorzystanie mięsa z indyka w domowej kuchni: Wings of Quality

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak wybrać modny i funkcjonalny dywan?

Jak wybrać modny i funkcjonalny dywan?

Regularne przeprowadzanie deratyzacji

Regularne przeprowadzanie deratyzacji