Promowanie firmy to kluczowy element, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. Bardzo ważne jest dbanie o klientów już od pierwszych chwil funkcjonowania firmy. Nowy Rok, lunch biznesowy, spotkanie służbowe? Wszelkie upominki to zawsze doskonały pomysł. Najlepiej, aby były to gadżety reklamowe z logo, które są mile widziane przez kontrahentów. Zdecydowanie jest w czym wybierać. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy modny pomysł?
Jaki jest najczęściej wybierany gadżet reklamowy? To klasyczny długopis z logo firmy. Jest standardowym produktem, który można przekazać przy niemal każdym spotkaniu służbowym. To upominek pożądany, praktyczny i zawsze dobrze widziany. Przydaje się każdemu, zwłaszcza gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Kubki termiczne z nadrukiem to klasyczny pomysł na prezent dla kontrahentów. Te gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Są zawsze praktyczne, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Wybór kubka termicznego jest ciekawym i mniej popularnym pomysłem niż wręczenie kubka porcelanowego. Warto wziąć pod uwagę również butelki wielorazowego użytku. To dobry gadżet reklamowy, który podkreśli dbałość firmy o ochronę środowiska, a taki odbiór marki jest wyjątkowo modny.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Koce reklamowe? Nietuzinkowe pomysły pozostają w pamięci, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Ciekawym upominkiem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Mile widziana elektronika to oczywiście pendrive oraz powerbank. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś niestandardowego i praktycznego?
Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym. Mniej oczywistym gadżetem reklamowym będzie kompas albo krokomierz reklamowy. W okresie urlopowym można zaskarbić sobie względy klientów dzięki prezentom typowo wakacyjnym: ręczniki plażowe, parasole plażowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Ostatecznie to klient jest najważniejszy i jego zadowolenie. Gadżety reklamowe powinny być dobrane pod osoby zainteresowane daną branżą.
Gadżety reklamowe z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których zwykle się korzysta. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Prezenty powinny być ładne, ale również praktyczne i dobrej jakości. Funkcjonalny upominek, który trafi w gust klienta, umożliwi związanie z daną marką. Co warto ostatecznie wybrać? To zależy od marki i branży, w której dana firma działa. Łączone prezenty są dobrym rozwiązaniem: tradycyjne z nowoczesnymi. Połączenie tradycyjnego długopisu oraz kubka znacznie lepiej zapadnie w pamięć, gdy będą stanowiły komplet prezentowy z akcesoriami reklamowymi do telefonów.